×

Verzenden of afhalen

Op werkdagen voor 13.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden!
De levertijd binnen Nederland bedraagt voor voorraadartikelen 1 werkdag en de verzendkosten € 4,95 per bestelling Bestellingen boven € 50,- worden GRATIS verzonden.
We verzenden niet onder rembours.
Onder elk artikel staat vermeld of het artikel op voorraad is of dat er een levertijd van enkele dagen toepassing is.
Ander afleveradres
Als je de bestelling op een ander afleveradres wilt laten aankomen is dat mogelijk. In het bestelproces krijg je de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven. De factuur kun je in je account terug vinden. Met de bestelling wordt geen factuur of pakbon meegestuurd. Zo proberen we het milieu te sparen.
Levertijd
Alle bestellingen van voorraadartikelen die voor 13.00 uur plaatsvinden inclusief betaling worden op dezelfde werkdag nog verzonden. Een uitzondering is de bankoverschrijving, deze bestellingen worden binnen 24 uur na ontvangst van de betaling verzonden. Ook bestellingen die speciaal voor jou gemaakt of besteld worden hebben een langere levertijd. Dit wordt vaak bij het artikel aangegeven. In de regel worden pakketten in Nederland de volgende werkdag bezorgd. De bestelling kan bezorgd worden tussen 9.00 uur 's ochtends tot 21.00 uur 's avonds.
Status bestelling
Een bestelling kan een verschillende status hebben. Aan deze status kunnen we zien wat de actie is.
Afwachting van betaling - De bestelling is ontvangen maar de betaling is nog niet ontvangen. 
In behandeling - De bestelling én betaling is door ons ontvangen.
Geannuleerd - De betaling is na 10 dagen nog niet ontvangen en de bestelling wordt geannuleerd.
Verzonden - De bestelling is verzonden, de volgende dag zal de bestelling aangeboden worden.
Tracking
Als je bestelling verzonden is ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail van onze webwinkel ter bevestiging van de verzending. Daarnaast ontvang je een aparte mail met de tracking code als de bestelling als pakket verstuurd is. De afzender van deze e-mail is Sendcloud, je treft een link aan in deze mail met de tracking code. Via de in de e-mail vermelde link kom je rechtstreeks uit op de track en trace website.
Niet thuis?
Als de ontvanger niet thuis is laat de chauffeur een "niet-thuis-notitie" achter in de brievenbus. De ontvanger kan dan zelf binnen een week een wijziging in de bezorging aangeven.
Handtekening voor ontvangst
Bij de meeste pakketten zal er bij aflevering gevraagd worden voor een handtekening voor ontvangst door de ontvanger.

 

Je kunt de bestelling ook afhalen bij ons afhaalpunt
Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid de bestelling te laten versturen of deze af te halen bij ons afhaalpunt.
In dit laatste geval betaal je geen verzendkosten en kun je vaak op dezelfde werkdag al de bestelling afhalen.
Voor afhalen moet wel vooraf een afspraak gemaakt worden via telefoonnummer 0592-375125 (kantoortijden), zodat we kunnen zorgen dat je bestelling klaar ligt.
Afhalen kan alleen tijdens kantoortijden van 09.00 tot 16.00 uur.
Wat moet ik meenemen?
Als je de bestelling komt afhalen dien je een kopie van je bestelling mee te nemen.
Dit kan de e-mail van de bestelling zijn, of een afdruk van de bestelling uit je account.
Het adres van ons afhaalpunt:
Endpro bv
Rijnkade 186
1382 GT Weesp
Telefoonnummer: 0294 410345 (werkdagen van 08.00 - 17.00 uur).